2014-10-10

Viikon viimeinen arkipäivä, minulle se on vain yksi viikon päivistä..

Tänään perjantaina koin pitkästä aikaa hetken huilaamista, ajatusten taukoa, sillä tiesin että tilaus jota nyt teen, vie minun viikonlopusta ehkä muutaman tunnin, mutta ei kokonaan täytä sitä. Samalla huomasin että saan hiukan köpsötellä kotona villasukat jalassa, tein ruokaa rauhassa - kun mies oli poissa ja koiratkin nukkui tyynesti. Sellainen hetki omaa aikaa, aika kiva tovi.
Niin ja ilman s t r e s s i ä !!

Nykyään päivät menee siihen että elän ruusutarhassa, tai ehkäpä ruusutarhalle. Ihan ruusuista ei elämäni kuitenkaan ole. Sillä taiteilen työn - asiakkaiden, yrityksen, mainonnan, kodin, pihatöiden, sairaan koirani, sekä kahden terveen koiran, miehen ja läheisten välillä. Ketään näistä unohtamatta..

Välillä olen hiukan väsynyt "palvelemaan" asiakkaita ja toteuttamaan toiveita, vaikka pakko se on todeta, että olen kyllä ylittänyt omat rajani jo useampaan kertaan, lähinnä tarkoittaen sitä että olen astunut mukavuusalueen ulkopuolelle, kun minulta on pyydetty ties mitä =) Ihan hauskahan se on aina itseään toteuttaa, ja samalla tietysti mielyttää tilaajia, sekä onnistua toiveiden suhteen. Kun ottaa huomioon, että olen kukkia tehnyt kokopäivätyönä vasta vuodenpäivät... Sitä ennen tein näitä kukkia harrastuksena. Mutta nyt kun olen näitä suunnitellut lisää, niin toimintakin kasvoi tietysti sen mukaan. Paperikukkien sijaan olin ennen aitojen kukkien parissa enemmänkin.

Nykyään ruusutarha kasvaa, tai ainakin pidän sen kasvussa, ja laajennan sisältöä. Pääosin hääteemassa, mutta toki jotakin muutakin eksyy mukaan, mm. koirajuttuja, sillä itselläni on kolme ihanaa karvakamua. Ja myös siksi, että on kiva tarjota enemmän, kun vain kukkia, siksi olisi kiva kuullakin hiukan että mitä kaikkea olisi hyvä saada myyntiin. Teen paljon itse, mutta tilaamalla tavaraa ympäri pallon pystyn myös välillä hengähtämään itsekin, etten ihan kulje zombina näitä päiviä viikosta toiseen =) Mieskin kiittää kun joskus katson häneenkin, enkä vain koneen ruutua tai että nyhrään omassa työhuoneessani :D
- niin usein olen sitä häneltä kuullut =) että alkaa viesti menemään perille.

Kukkia olen suunnitellut vuodesta 2011, ja matka jatkuu.
Joten kiitos niille, jotka jaksaa joskus käydä kurkkimassa sivullani ruusutarhan tapahtumia! Vierailijat ja sivujeni tykkääjät on syy yrittämiseen!

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Sanna



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti